Nord Alumni - hold kontakten etter studiene

Studenter på et jorde som holder en jordklode
Nord Alumni - hold kontakten etter studiene
Er du snart ferdig med studiene, eller har du tidligere studert ved Nord universitet? Ta vare på forbindelsen med fagmiljøet og dine studievenner.

Bli med i Nord universitet sitt alumni-nettverk på nord.no/alumni. Her kan du både opprettholde og få nye verdifulle kontakter.

– Det å holde kontakten med deg som tidligere student og kunne få innspill og erfaringsdeling er viktig for den videre utviklingen av universitetet, sier Levi Gårseth-Nesbakk, prorektor for utdanning ved Nord universitet.

Våre fakulteter har etablert alumni-nettverk som gir deg en rekke fordeler, inkludert:

• Oppdaterte nyheter fra relevant fagmiljø
  • Informasjon om spennende videreutdanninger
  • Informasjon om seminarer og konferanser
  • Invitasjoner til alumnitreff og jubileer

Nye alumni medlemmer i perioden 1. april til og med 1. september 2023 er også med i trekningen av tre gavekort på 1 000 kroner hver.

Utdanninger som svarer på arbeids- og samfunnslivets behov

– Det er etter studiene at kunnskapen skal anvendes i praksis. Vi ønsker å tilby utdanninger som svarer på arbeids- og samfunnslivets behov. I tillegg er Nord universitet opptatt av å bidra til mer nettverksbygging mellom våre uteksaminerte kandidater, sier Gårseth-Nesbakk.

Nord universitet ønsker alle våre tidligere studenter velkommen til å være med i alumni-ordningen for å skape en sosial og akademisk møteplass mellom tidligere studenter og fakultetene.

Velkommen!

Hva er alumni?

Alumn er et latinsk ord som brukes om tidligere studenter ved et universitet eller høgskole.

Les intervju med fakultetsdirektøren til fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag om viktigheten av det å bygge nettverk.