Martin Stokke

Stipendiat
Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag
Studiested
Levanger
Kontor
Levanger, G Nordlåna 2218
Kompetanseområder
Relationship skills, Special needs education, Pedagogy, Inclusion, Communications, Learning environment

Jeg er utdannet grunnskolelærer og spesialpedagog, men flere års erfaring fra grunnskolen. Mine kompetansefelt er primært utfordrende atferd, relasjonsorientert klasseledelse og kommunikasjon.

Jeg underviser i master i tilpasset opplæring (spesialpedagogikk), med tilholdssted på Levanger.
Granone, F., & Stokke, M. (2021). Models, Structures and Analogical Thinking in Early Childhood Education and Care and Primary School: A Qualitative Study on Teachers€™ Perception about Those Concepts. Creative Education, 12, 2505-2517. https://doi.org/10.4236/ce.2021.1211187
2023
Utvikling av ressurser for å forstå hverdagen gjennom inkluderende forskning 2023,;Granone, Francesca; Johansen, Mia; Knudsen, Glenn; Stokke, Martin; Pollarolo, Enrico; Reikerås, Elin Kirsti Lie
Inkluderende forskning i barnehageforskning: forskere og medforskeres refleksjoner om viktigheten av kommunikasjon 2023,;Granone, Francesca; Johansen, Mia; Knudsen, Glenn; Stokke, Martin; Reikerås, Elin Kirsti Lie; Pollarolo, Enrico