Alumni Fakultet for biovitenskap og akvakultur

Alumni-ordningen til fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA) er et nettverk for dere som har studert eller er i ferd med å avslutte utdanningen hos oss.

Jente i lab-frakk smiler. Foto.

Fordeler med FBA alumni

• Du vil ​holde kontakten med FBA, Nord universitet, studievenner og forelesere.
  • Du vil få invitasjoner til alumnitreff og interessante foredrag, seminarer m.m.
  • Du mottar tilbud om etter- og videreutdanning.
  • Du får nyhetsbrev med forskningsnytt på utdanningsfeltet​.

Har du et årsstudium, bachelorgrad, mastergrad eller ph.d. fra Nord universitet, Universitetet i Nordland Høgskolen i Nord-Trøndelag eller Høgskolen i Nesna, så er du velkommen inn i nettverket vårt.

Ny epost eller ny jobb?

Alumnitreff

Er det for eksempel 10 eller 20 år siden utdanningen ble avsluttet? Da er det spennende å treffes igjen til mimring og oppdatering. Vi hjelper deg/dere gjerne.

Spørsmål?

Send E-post til: alumnifba@nord.no

Alumni & karriere

Kompetansepåfyll?

På nord.no/videre finner du hva Nord universitet tilbyr av muligheter for kompetansepåfyll og aktuelle søknadsfrister.

Student i trappa ved biblioteket i Bodø

Oppdatert
Oppdatert av