Universitetsbiblioteket Stjørdal

Universitetsbiblioteket (UB) Stjørdal ligger i første etasje.

I biblioteket er det leseplasser og arbeidsplasser for gruppearbeid. UB har litteratur som dekker fagområder det forskes og undervises i ved studiested Stjørdal, og UB har noen få eksemplarer av alle bøker som inngår i pensum.

Det står søketerminal i biblioteket. Den er beregnet på enkle oppslag i Oria m.m., og er ikke koblet til skrivere.

Lån og innlevering registreres på utlånsautomaten. Bestilte bøker/artikler hentes i selvbetjent hentehylle.

Vi besvarer alle henvendelser vi får i skranken, på telefon eller e-post. For en utvidet veiledning i litteratursøk, bruk av EndNote eller andre bibliotektjenester, avtal gjerne tid med en bibliotekar. Tjenesten tilbys alle studenter og ansatte. Ta helst kontakt på e-post for å avtale tid.

Ta kontakt på telefon eller e-post dersom du trenger hjelp når biblioteket er ubetjent. I betjent åpningstid er biblioteket åpent for alle over 18 år som er bosatt i Norge.

Åpningstider

Alt om åpningstider ved UB Nord finner du på denne oversiktssiden​.

Tlf: 74 02 26 75​

E-post:ubstjordal@nord.no