Trådløst nett (Wi-Fi)

Studenter kan koble seg til trådløsnettet Eduroam. Gjester kan benytte gjestenettet Nord-gjest.
  • Vi har både Eduroam og Nord-gjest (gjestenettet) tilgjengelig på alle våre studiesteder.

• Se oppskrift for hvordan du kobler deg til med ulike enheter:

• Gjestenettet Nord-gjest er beregnet for gjester. Gjestene benytter selvbetjening for å få et tidsbegrenset brukernavn.

Velg "Klikk her for å opprette konto"​ for å få tildelt et nytt tidsbegrenset brukernavn.

Tast inn ditt mobilnummer slik at et nytt brukernavn og passord blir tilsendt som en tekstmelding.

Trykk "Logg på" for å koble til. Hvis du mister forbindelsen kan du logge inn med brukernavn og passord fra tekstmeldingen.

• Nei, kablet nett på våre studiesteder er forbeholdt Nord universitets utstyr.