Alumni

Alumni for trafikkfag er et nettverk for studenter som har studert eller studerer trafikkfag ved Nord universitet.

​Spennende fremtid og stolte tradisjoner

Vi er veldig stolte over å ha kanskje verdens eldste- og beste trafikklærerutdanning. Det første trafikklærerkullet startet i 1973. Siden den gang har utdanningen endret seg mye, fra å være Statens trafikklærerskole og en ett-årig utdanning på videregående nivå, til å bli to årig høgskole/universitets utdanning ved først Høgskolen i Nord-Trøndelag og deretter Nord universitet. En rød tråd gjennom de 50 årene er det gode miljøet på studiestedet, og trafikksikkerhet i fokus. Du som registrerer deg som alumn hos oss vil få ta del i denne reisen ved å få tilsendt nyhetsbrev med artikler om utdanningen, og intervju med sentrale personer i studiemiljøet.

Planlegger du alumnitreff med dine tidligere studievenner?

Det er spennende å treffes igjen for mimring og oppdatering på hverandres yrkeshverdag og karriere. Alumni trafikkfag hjelper gjerne til for å gjøre alumnitreffet så vellykket som mulig.
Er du i gang med å planlegge et treff, ta kontakt med oss så tidlig som mulig så kan vi bistå med:

• invitasjon til ditt kull og markedsføre treffet via nettside og nyhetsbrev
  • kontaktperson og faglig innhold
  • omvisning på campus, hva har skjedd siden dere studerte?

Oppdatert
10.11.2023