Frode Soelberg
Førsteamanuensis
Handelshøgskolen
2023
Transformative Learning. Autoethnographies of Qualitative Research 2023, Palgrave Macmillan: Soelberg, Frode; Browning, Larry; Sørnes, Jan-Oddvar; Lindberg, Frank
Transformative Learning Transformative Learning. Autoethnographies of Qualitative Research 2023, Palgrave Macmillan: s. 1-15 Soelberg, Frode; Browning, Larry; Sørnes, Jan-Oddvar; Lindberg, Frank
2018
The High North in a time of transition: Gutsy narratives and wild observations High North Stories in a Time of Transition: Gutsy Narratives and Wild Observations 2018, Routledge: s. 3-16 Soelberg, Frode; Sørnes, Jan-Oddvar; Browning, Larry
Entrepreneurial Marketing in Tourism and Hospitality: How Marketing Practices Do Not Follow Linear or Cyclic Processes The Routledge Handbook of Destination Marketing 2018, Routledge: s. 60-71 Soelberg, Frode; Lindberg, Frank; Jensen, Øystein
High North Stories in a Time of Transition: Gutsy Narratives and Wild Observations 2018, Routledge: Soelberg, Frode; Sørnes, Jan-Oddvar; Browning, Larry
2011
Entrepreneurial Marketing: The Entrepreneurship/Marketing Interface 2011, Shaker Verlag: Fjelldal-Soelberg, Frode
2006
Entreprenøriell markedsføring: Markedsføringsprosessen i nyetablerte bedrifter Perspektiver på entreprenørskap 2006, Cappelen Damm Høyskoleforlaget: s. 185-215 Fjelldal-Soelberg, Frode; Lindberg, Frank
2016
Hva kjennetegner gode fosterforeldre? - vurderinger av barnevernsansatte 2016, Volum 2016 Hustad, Bent-Cato; Soelberg, Frode; Strømsvik, Clara Luckner; Lichtwarck, Willy
2015
Hvilket potensial er det for å rekruttere egnede fosterforeldre? 2015, Volum 2015 Hustad, Bent-Cato; Soelberg, Frode; Strømsvik, Clara Luckner
2012
A DIALECTIC RELATIONAL APPROACH FOR UNDERSTANDING ENTREPRENEURIAL MARKETING 2012, Fjelldal-Soelberg, Frode; Lindberg, Frank; Jensen, Øystein
2011
VRI Gjesteundersøkelse 2010. En studie av gjestenes tilfredshet, oppfatninger og opplevelser på Helgelandskysten. 2011, Vespestad, May Kristin; Eide, Dorthe; Fjelldal-Soelberg, Frode
2006
Perspektiver på entreprenørskap 2006, Cappelen Damm Høyskoleforlaget: Våge, Magne; Våge, Magne; Bjerkås, Trygve; Borch, Odd Jarl; Foss, Lene; Hatteland, Øystein
2003
MArkedsinnovasjoner og merkevarebygging i Nord-Norge: Hvordan få det til? 2003, ?: Olsen, Bjørn; Laastad, Berit; Haga, Viggo; Lindberg, Frank; Soelberg, Frode
1999
National report, Norway 1999, Soelberg, Frode; Olsen, Jan Oddvar