Pål Espen Olvik Jom
Universitetslektor
Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag
2025
Working with Statistics in Kindergarten - A Sustainable Approach 2025, Conference proceedings: The Future of Education: s. 818-824 Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2022
Algebra i overgangen fra barnetrinnet til ungdomstrinnet Overganger i skolen. Fra barnetrinnet til ungdomstrinnet. 2022, s. 112-124 Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2025
Robotbiler på 1. trinn 2025, Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning: Volum 36 s. 44-49 Augestad, Vikki; Jom, Pål Espen Olvik; Løken, Trygve Kvåle
Working with Statistics in Kindergarten: A Sustainable Approach 2025, Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2024
Elevintervju som underveisvurdering 2024, Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning: Volum 35 s. 32-35 Jom, Pål Espen Olvik; Sørensen, Lill A
Hva bør vi forvente av studentene? 2024, : Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
Studentene bør betale for å klage 2024, : Jom, Pål Espen Olvik; Bergli, Eirik
2023
Er det plass til en masteroppgave i lærerutdanningen? 2023, : Jom, Pål Espen Olvik; Berggren, Stein Arnold
Nasjonal deleksamen: Et nødvendig onde 2023, : Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2022
"Læringsbaner i matematikk" - Et planleggingsverktøy til undervisningen 2022, Jom, Pål Espen Olvik; Berggren, Stein Arnold
Algebra i overgangen fra barnetrinnet til ungdomstrinnet 2022, Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2021
Førsteklasses matematikk - matematikk for de yngste elevene 2021, Gyldendal Akademisk: Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
2019
Lærerne er positive til programmering - men mangler kunnskap 2019, https://www.hiof.no: Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
Lærerne er positive til programmering - men mangler kunnskap 2019, Utdanningsnytt.no: Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
Lærere vil programmere - men trenger opplæring 2019, Bedre Skole: s. 40-43 Berggren, Stein Arnold; Jom, Pål Espen Olvik
