Etter at du har takket ja til studieplass er det viktig at du:
- aktiverer studentkontoen din
- semesterregistrerer deg
- følger sjekklisten for nye studenter
Offisiell åpning og oppmøte
Mandag 12. august
11:00 – 12:30 i seminarrom 2056
13:00 – 14:00 Offisiell åpning av studieåret
Oppstartsmøte
Informasjon om oppstartsmøte kommer på Canvas og gjennomføres på Teams
Viktig informasjon til deg som student
Oversikt over hvilke rom du skal være på publiseres i timeplanverktøyet TimeEdit i løpet av sommeren. Velg ditt studieprogram for å finne timeplanen:
Etter at du har registrert deg som student og bekreftet hvilke emner du skal ta, vil din individuelle timeplan være tilgjengelig i TimeEdit. Vi gjør oppmerksom på at informasjonen i TimeEdit ikke nødvendigvis er fullstendig. Det kan i tillegg bli gitt informasjon om undervisning i andre kanaler. Vi oppfordrer våre studenter til å sjekke Canvas jevnlig.
Det er viktig å ha riktig utstyr. All studentene må ha:
- PC/Mac/nettbrett med nettilgang
- Hodetelefoner/headset med mikrofon
- Webkamera
Dersom du har spesielle utfordringer eller en helsesituasjon som gjør at du trenger tilrettelegging av studiehverdagen, kan du søke om tilrettelegging. Søknadsfrist: 1. september.