Bor det en lærer i deg?

Nå kan du få informasjon om lærerutdanning og barnehagelærerutdanning fra Nord universitet og Heim, Skaun, Rindal og Orkland kommuner.

Er du interessert i å jobbe med barn og unge? Er du nysgjerrig på hva som skal til for å bli lærer eller barnehagelærer?

Kom på møte med Nord universitet og Heim, Skaun, Rindal og Orkland kommuner.

Her vil du få informasjon om Nord universitets studietilbud og møte en av våre studieveiledere. Du vil også få informasjon fra kommunene.

I tillegg blir det servering av pizza og brus.

Agenda:

• Kommunene forteller om sine behov for å rekruttere lærere og barnehagelærere.
  • Kommunene presenterer hva de kan tilby for å få flere til å ta lærerutdanning, videreutdanning eller fullføre utdanning som er påbegynt.

Kom gjerne på møtet hvis du:

• Er elev i videregående skole og vurderer å ta høyere utdanning.
  • Er vikar i skole eller barnehage.
  • Er ufaglært medarbeider i skole eller barnehage.
  • Har familie og kanskje jobb, og likevel har lyst til å ta utdanning.
  • Er ansatt i kommunen og ønsker videreutdanning.
  • Er leder eller rådgiver i skolen eller barnehagen.
  • Er nysgjerrig og vil vite mer om læreryrkene.

Møtet arrangeres av LæreriNord. Dette er ei satsing for å øke rekrutteringa og styrke omdømmet til læreryrket i Nordland og Trøndelag. Velkommen!

Innovasjon i helsetjenestene
Konferanse/seminar
14. mai 2024

Innovasjon i helsetjenestene

Campus Bodø
13:00
15:30
Hvordan bygge gode samarbeid i forskning mellom akademia, næringsliv, offentlige og kommunale tjenester.
PhD Defence: Betty Martine Normann Furulund
Disputas
15. mai 2024

PhD Defence: Betty Martine Normann Furulund

10:15
15:00
Doctoral candidate Betty Martine Normann Furulund will hold a trial lecture and defend her thesis for the degree Philosophiae Doctor (PhD) at the Faculty of Biosciences and Aquaculture, Nord University.