Agnieszka Barbara Jarvoll
Associate Professor
Faculty of Education and Arts
2019
A formative intervention in primary school. Experiences with Minecraft as an educational tool 2019, Jarvoll, Agnieszka Barbara; Postholm, May Britt; Hagen, Ingunn
2018
2014
Praksislæreres og studenters forståelse av integrert læring i praksisopplæringen Å bli lærer. Danning og profesjonsutvikling 2014, Akademika forlag: s. 103-121 Løfsnæs, Elsa; Jarvoll, Agnieszka; Dalen, Tone
2013
Norwegian teacher education witha focus on the subject of pedagogy 2013, Studia pedagogiczne: Volum LXVI s. 33-41 Jarvoll, Agnieszka; Nilsen, Harald
1998
How to study human routine actions: Reflections from a survey pilot study of families sosial use of media 1998, Nordicom Review: Volum 2 Hagen, Ingunn; Christoffersen, Marianne; Jarvoll, Agnieszka
2024
A research collaboration on practice development in a senior high school - an intervention study 2024, Lillevik, Raymond; Jarvoll, Agnieszka Barbara
Landskapsberøringer 2024, Helgelands Blad: s. 7-7 Oksfjellelv, Berit; Wie, Anne Lise; Gårdvik, Mette; Jarvoll, Agnieszka Barbara; Nordnes, Renate Karin; Stoll, Karin
2023
Forskning med forankring i praksisfeltet, seminar i Mosjøen i regi av Forskningsgruppen Forskning i rurale utdanningslandskap 2023, Jarvoll, Agnieszka Barbara; Rønning, Wenche; Meek, Anne; Lillevik, Raymond; Solstad, Karl Jan
2022
A Teacher Plays the Game 2022, Jarvoll, Agnieszka Barbara
Cable drum dream 2022, Living in the landscape summer school 2022: Jarvoll, Agnieszka Barbara
Cable Drum Dream Dwellers in the landscape: Summer School and Exhibition 2022, Lapin Yliopisto: s. 12-13 Jarvoll, Agnieszka Barbara
2020
2019
Erfaringer med dataspillet Minecraft på skolen – en Pecha Kucha presentasjon 2019, Jarvoll, Agnieszka Barbara
2017
Teaching at play! In search of teacher’s experiences from an intervention using Minecraft 2017, Jarvoll, Agnieszka Barbara
2016
Minecraft not only at home! 2016, Jarvoll, Agnieszka Barbara
Trenger vi dataspill på skolen? 2016, Trønder-avisa: Jarvoll, Agnieszka Barbara
2015
Computer games and learning 2015, Jarvoll, Agnieszka Barbara
Doktorgradsarbeid om dataspill og læring 2015, Falch, Hilde V.; Jarvoll, Agnieszka Barbara
Bruk av dataspill i skolen 2015, Jarvoll, Agnieszka Barbara
2014
Teaching and Learning program for pupils with special needs 2014, Jarvoll, Agnieszka
Demonstration of Video Recording lectures, and Demonstration of Adobe Connect 2014, Jarvoll, Agnieszka; Løfsnæs, Elsa
Demonstartion of Information Technology (IT) in Educational context 2014, Jarvoll, Agnieszka; Løfsnæs, Elsa
Digitalt innfødte og læringsprosesser i skolen 2014, Jarvoll, Agnieszka Barbara
Hvordan kan læreren støtte elevers læringsprosesser ved bruk av digitale undervisningsformer? 2014, Jarvoll, Agnieszka Barbara
2013
Skole: Vurdering for læring: drøfting og forelesning 2013, Jarvoll, Agnieszka
2010
Herming er læring 2010, Forskningsdagene: s. 13-13 Jarvoll, Agnieszka
Kos og kaos - med kreative læringsformer på sommerskole i Vefsn 2010, Studiemagasin (HiNe): s. 6-6 Jarvoll, Agnieszka; Brox, Aina Sofie
Den gode barnehagen 2010, Forskningsdagene: s. 4-4 Jarvoll, Agnieszka; Meisfjord, Arna
2009
Aldri kjedelig - tett på en lærer 2009, Studiemagasin (HiNe): s. 4-4 Jarvoll, Agnieszka
Informasjonsteknologi - et bærekraftig fagområde i Nord-Norge 2009, Forskningsdagene: s. 3-3 Jarvoll, Agnieszka; Godejord, Per Arne
2008
Performing Multiculturalism 2008, Studiemagasin (HiNe): s. 38-38 Jarvoll, Agnieszka
Fremtidens lærere 2008, Studiemagasin (HiNe): s. 13-13 Jarvoll, Agnieszka
Økoløftet i Nesna kommune 2008, Forskningsdagene: s. 21-21 Jarvoll, Agnieszka; Glistrup, Bjørn
1999
1997
Media use in families : report from a pilot study 1997, Hagen, Ingunn; Christoffersen, Marianne; Lindbøl, Stian; Jarvoll, Agnieszka
How to study human routine actions : reflections from a survey pilot study of family's social use of media 1997, Hagen, Ingunn; Christoffersen, Marianne; Jarvoll, Agnieszka