May Line Rotvik Tverbakk
Head of Division
Faculty of Education and Arts
2024
Tekster og lesere: Et nærmere blikk på ungdomstrinnet 2024, Fagbokforlaget: Tverbakk, May Line Rotvik; Sommervold, Tove
Kritisk lesing i norskfagets tekstlandskap Tekster og lesere: Et nærmere blikk på ungdomstrinnet 2024, Fagbokforlaget: s. 17-30 Sommervold, Tove; Tverbakk, May Line Rotvik
Teachers’ Self-Assessment Regarding the Teaching of Students with a Developmental Language Disorder 2024, International Journal of Disability, Development and Education: Valle, Anne Marit; Hanssen, Natallia Bahdanovich; Tverbakk, May Line Rotvik; Lagestad, Pål Arild; Marôco, João
2023
Teachers’ Experiences of Inclusion in Classroom Settings 2023, Education Sciences: Volum 13 Lagestad, Pål Arild; Tverbakk, May Line Rotvik; Valle, Anne Marit; Hanssen, Natallia Bahdanovich
2021
Dysleksivennlige skoler og tidlig innsats Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer 2021, Universitetsforlaget: s. 58-69 Valle, Anne Marit; Tverbakk, May Line Rotvik
2020
Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? 2020, Norsk pedagogisk tidsskrift: Volum 104 s. 347-360 Kjelen, Hallvard Andre; Tverbakk, May Line Rotvik
2019
Skriveoppgaver, skriverammer og tilpasset skriveopplæring 2019, Tverbakk, May Line Rotvik; Kjelen, Hallvard Andre
Læreres lesedidaktiske praksiser 2019, Tverbakk, May Line Rotvik
2018
2016
Reading in subjects. - Teachers' didactic discourses and practices. 2016, Tverbakk, May Line Rotvik
Læreres lesedidaktiske diskurser og praksiser 2016, Tverbakk, May Line Rotvik
2015
Faglæreren som leselærer 2015, Tverbakk, May Line
På dypt vann eller i nærmeste utviklingssone 2015, Tverbakk, May Line
2011
Høytlesing - kilde til kjedsomhet eller kompetanse? 2011, Tverbakk, May Line