May Line Rotvik Tverbakk
Faggruppeleder
Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag
2023
Teachers’ Experiences of Inclusion in Classroom Settings 2023, Education Sciences: Volum 13 Lagestad, Pål Arild; Tverbakk, May Line Rotvik; Valle, Anne Marit; Hanssen, Natallia Bahdanovich
2021
Dysleksivennlige skoler og tidlig innsats Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer 2021, Universitetsforlaget: s. 58-69 Valle, Anne Marit; Tverbakk, May Line Rotvik
2020
Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? 2020, Norsk pedagogisk tidsskrift: Volum 104 s. 347-360 Kjelen, Hallvard Andre; Tverbakk, May Line Rotvik
2019
Skriveoppgaver, skriverammer og tilpasset skriveopplæring 2019, Tverbakk, May Line Rotvik; Kjelen, Hallvard Andre
Læreres lesedidaktiske praksiser 2019, Tverbakk, May Line Rotvik
2018
2016
Reading in subjects. - Teachers' didactic discourses and practices. 2016, Tverbakk, May Line Rotvik
Læreres lesedidaktiske diskurser og praksiser 2016, Tverbakk, May Line Rotvik
2015
På dypt vann eller i nærmeste utviklingssone 2015, Tverbakk, May Line
Faglæreren som leselærer 2015, Tverbakk, May Line
2011
Høytlesing - kilde til kjedsomhet eller kompetanse? 2011, Tverbakk, May Line