May Line Rotvik Tverbakk
Faggruppeleder
Fakultet for lærerutd., kunst og kultur
2021
Dysleksivennlige skoler og tidlig innsats Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer 2021, Universitetsforlaget: s. 58-69;Valle, Anne Marit; Tverbakk, May Line Rotvik
2020
Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? 2020, Norsk pedagogisk tidsskrift: Volum 104 s. 347-360;Kjelen, Hallvard Andre; Tverbakk, May Line Rotvik
2019
Skriveoppgaver, skriverammer og tilpasset skriveopplæring 2019,;Tverbakk, May Line Rotvik; Kjelen, Hallvard Andre
Læreres lesedidaktiske praksiser 2019,;Tverbakk, May Line Rotvik
2018
2016
Reading in subjects. - Teachers' didactic discourses and practices. 2016,;Tverbakk, May Line Rotvik
Læreres lesedidaktiske diskurser og praksiser 2016,;Tverbakk, May Line Rotvik
2015
På dypt vann eller i nærmeste utviklingssone 2015,;Tverbakk, May Line
Faglæreren som leselærer 2015,;Tverbakk, May Line
2011
Høytlesing - kilde til kjedsomhet eller kompetanse? 2011,;Tverbakk, May Line