Kurs og konferansestøtte

Vi tilbyr flotte fasiliteter hvis du vil leie lokaler for møter, kurs og konferanser.

​​​​​Nord universitet er tilstede fra Stjørdal i sør til Stokmarknes i nord. Vi har alt fra møterom til store auditorier som tar inntil 280 personer. De fleste av våre rom er utstyrt med teknisk utstyr av høy kvalitet, og våre samarbeidspartnere på kantinedrift leverer meget god bevertning.

• All rombestilling i forbindelse med kurs og konferanser skal skje ved bruk av digitalt skjema:

Husk at å søke om bruk av våre fasiliteter ikke er en bekreftelse på at vi har ledig kapasitet og kan være vertskap for ditt arrangement. Hvis du ønsker å ha et arrangement for flere enn 280 personer, ta kontakt med oss for å høre om muligheter for å benytte flere arealer eller rom.

Andre henvendelser kan rettes til servicet​orget@nord.no​ eller du kan ringe oss på 75 51 70 00.

Ved alle typer arrangementer, fra små kurs til store konferanser, er det en rekke praktiske ting som bør og må være på plass før arrange​mentet starter. For at Nord universitet skal kunne levere gode opplevelser under arrangementet, er det viktig at du bestiller rom, bevertning og gir oss annen relevant informasjon så tidlig som mulig.

• Studentinord har ansvaret for all bevertning og servering ved våre studiesteder. Ta kontakt med aktuell kantine.

• Prisene under gjelder per time per lokale:

Størrelse på lokaleTimepris før kl. 16 på hverdagerTimepris etter kl. 16 på hverdager + helg
  • 1-49
    500,-750,-