Undervisningsrom Mo i Rana

Rommene er forskjellig utstyrt. Vi anbefaler undervisere å sette seg inn i aktuelle rom før gjennomføring av undervisning.

Generelt om utstyr​ på​ Mo i Rana

De fleste undervisningsrom inneholder projektor, lerret og skjerm ved kateter. Det er også lydanlegg i de fleste rom og bøylemikrofon. Hvert undervisningsrom har en stasjonær PC ved kateter, og det er klargjort for å koble til egen PC/Mac. Rommene er i tillegg utstyrt med Whiteboard og styringspanel for lys, lerret og skjermer.

For detaljer om ditt rom velg fra romlisten under.​

​​

NB! Vi minner om at for å for tilgang til kamera og mikrofon ved nettundervisning, må stasjonær pc i undervisningsrom benyttes.

Timeplan

Egen PC/Mac

Bilde og lyd fra en egen enhet kan presenteres i rommet man står i, men enheten får ikke tilgang til rommets mikrofon og kamera.​​

Audi​​to​​rium

C107

Auditorium med over 107 plasser. Godt egnet for nettundervisning. AV-utstyr: 4 bøylemikrofoner, 1 håndholdt mikrofon og 1 Catch Box, skrivbare skjerm, All-in-One pc, 2 visnings flater og Rally-kamera​.

Finn rommet i kart      Se timeplan for rommet​      Veiledning for rommet

Undervisningsrom​​

C112​

Undervisningsrom med 54 plasser. Godt egnet for nettundervisning. AV-utstyr: 1 bøylemikrofon, skrivbare skjerm, 1 visnings flate, All-in-One pc og Rally-kamera.

Finn rommet i kart      Se timeplan for ro​mmet​      Veiledning for rommet​

C105a​

Undervisningsrom som kan deles i to små klasserom med 14 og 35 plasser. AV-utstyr: 1 bøylemikrofon, 2 visnings flate, All-in-One pc og Whiteboard-tavle.

C105b​

C106​

Undervisningsrom med 30 plasser. AV-utstyr: 1 visnings flate, All-in-One pc og Whiteboard-tavle.

C113a​

Undervisningsrom med 16 plasser. AV-utstyr: 2 visnings flater. All-in-One pc og Whiteboard-tavle i begge deler av rom.

C113b​

Undervisningsrom med 32 plasser. AV-utstyr: 2 visnings flater. All-in-One pc og Whiteboard-tavle i begge deler av rom. ​

C212​

Undervisningsrom med 16. AV-utstyr: 2 visnings flater. All-in-One pc og Whiteboard-tavle i begge deler av rom. ​

C206​

C205a​

Undervisningsrom med 14 plasser. Godt egnet for nettundervisning. AV-utstyr: 1 bøylemikrofon, 2 visnings flater, All-in-One pc og 2 Whiteboard-tavle.

C205b​

Undervisningsrom med 36 plasser. Godt egnet for nettundervisning. AV-utstyr: 1 bøylemikrofon, 2 visnings flater, All-in-One pc og 2 Whiteboard-tavle.

B117​

B209​

Undervisningsrom med 25 plasser. AV-utstyr: 1 visnings flate, All-in-One pc og Whiteboard

B207​