Bor det en lærer i deg?

Nå kan du få informasjon om lærerutdanning og barnehagelærerutdanning fra Nord universitet og kommuner i Indre Namdal.

Er du interessert i å jobbe med barn og unge? Er du nysgjerrig på hva som skal til for å bli lærer eller barnehagelærer?

Kom på møte med Nord universitet og kommuner i Indre Namdal. Møtet finner sted på Namsskogan barneskole.

Her vil du få informasjon om Nord universitets studietilbud og møte en av våre studieveiledere. Du vil også få informasjon fra kommunene.

I tillegg blir det servering av pizza og brus.

Agenda:

• Kommunene forteller om sine behov for å rekruttere lærere og barnehagelærere.
  • Kommunene presenterer hva de kan tilby for å få flere til å ta lærerutdanning, videreutdanning eller fullføre utdanning som er påbegynt.

Kom gjerne på møtet hvis du:

• Er elev i videregående skole og vurderer å ta høyere utdanning.
  • Er vikar i skole eller barnehage.
  • Er ufaglært medarbeider i skole eller barnehage.
  • Har familie og kanskje jobb, og likevel har lyst til å ta utdanning.
  • Er ansatt i kommunen og ønsker videreutdanning.
  • Er leder eller rådgiver i skolen eller barnehagen.
  • Er nysgjerrig og vil vite mer om læreryrkene.

Møtet arrangeres av LæreriNord. Dette er ei satsing for å øke rekrutteringa og styrke omdømmet til læreryrket i Nordland og Trøndelag. Velkommen!

Innovasjonskafé om helseinnovasjon
Konferanse/seminar
14. mai 2024

Innovasjonskafé om helseinnovasjon

De nye innovasjonslokalene i Torggården
10:00
11:00
Engaging Nord og Nord Innovasjon inviterer til årets første innovasjonskafé med tema HELSEINNOVASJON, 14. mai før innovasjonsseminaret som Nord Innovasjon kjører kl. 13:00.
Innovasjon i helsetjenestene
Konferanse/seminar
14. mai 2024

Innovasjon i helsetjenestene

Campus Bodø
13:00
15:30
Hvordan bygge gode samarbeid i forskning mellom akademia, næringsliv, offentlige og kommunale tjenester.