Dette er Nords nye studentledere

Portrettbilde av to studenter.
Dette er Nords nye studentledere
Den nye kabalen av studentledere og -tillitsvalgte ved Nord universitet er nå lagt.

Studentleder Chanice Sørlie Johansen i Studentorganisasjonen Nord har nå levert stafettpinnen videre til Simen August Randen. Det neste året blir han studentenes ansikt utad og opp mot administrasjonen ved universitetet.

Tropper på: Rektor Hanne Solheim Hansen hilser på den nye studentlederen ved Nord; Simen August Randen. Chanice Sørlie Johansen takker for seg. Foto: Lise Fagerbakk

Studentorganisasjonen Nord har også ny nestleder, etter at Grete Beate Sunnset har takket for seg. Pål Inge Johansen er ny nestleder. Han er å finne ved Nords studiested i Steinkjer.

Mannlig og kvinnelig student inne
Neste etappe: Grete Beate Sunnset (t.h.) overlater nå nestlederansvaret til Pål Inge Johansen. Foto: Lise Fagerbakk.

Studentorganisasjonen Nord (SON) er det øverste studentpolitiske organet ved Nord universitet. Organisasjonen jobber for å ivareta studentenes interesser.

Videre finner du:

Studentorganisasjonen i Bodø (SOB)

To menn med armene i kors
Hopper etter Håvard: Magnus Haugen (til venstre) tar over som lokal studentleder i Bodø for Håvard Dragland. Foto: Lise Fagerbakk

Studentorganisasjonen Helgeland (SOH)

Portrettbilde av ung kvinne
Hanne på Helgeland: Hanne Elisabeth Arntsen tar nå fatt på jobben som lokal studentleder Helgeland. Hun tar over for Anna Victoria Bjørsvik. Foto: Lise Fagerbakk

Studentorganisasjonen i Trøndelag (SOT)

To kvinner inne ved turkis sofa
Fra Ida til Ina: Ina Malen Fjorden Solberg (til venstre) takker for seg som lokalleder i Trøndelag. Ida Marie Eidem i Levanger er påtroppende. Foto: Lise Fagerbakk.

Hovedbildet: Påtroppende studentleder Simen August Randen og avtroppende studentleder Chanice Sørlie Johansen. Foto: Lise Fagerbakk.