Slik blir du en bodøværing!

Malin Birgitte Olsen
Slik blir du en bodøværing!
Kom - og la deg inspirere til å bli skikkelig godt kjent med byen du bor i.

Gråsona campus Bodø onsdag 13. september klokken 10-14; byen kommer til campus. Kommer du?

– Vi ser på ulike tiltak for å få Bodø til å bli en god universitetsby. Nå tar vi byen til campus. Det skjer onsdag 13. september i gråsona på universitetet. Her kommer rundt 30 ulike bedrifter og foreninger for å vise fram hvem de er og hva du som student kan gjøre i Bodø, forteller Malin Birgitte Olsen på utdanningsavdelingen ved Nord universitet.

Byen: Malin Birgitte Olsen har satt opp plakater rundt om på hele campus. Hun har også vært rundt for aktivt å invitere studenter med på denne dagen. Foto: Lise Fagerbakk

Detaljene er klare.

– Det blir ulike aktiviteter, konkurranser og informasjon. Som student får du utforsket livet utenfor campus, lover hun.

Du kan følge arrangementet på Facebook!

Blant annet kommer:

• Bodø idrettsråd