Bli med til SEA-EU-konferanse på Malta!

Middelhavsby, foto tatt fra sjøen, gamle bygninger og båter
Bli med til SEA-EU-konferanse på Malta!
Nord-forskere og -studenter inviteres til den første internasjonale tverrfaglige konferansen "Being SEA-EU", på Malta 10.-12. juni 2024

På "BEING SEA-EU"-konferansen kan du presentere resultatene av forskningen din, og møte forskere fra hele Europa som jobber med lignende tematikker.

Konferansen er åpen for forskere og studenter fra alle de 9 SEA-EU-universitetene, blant dem Nord universitet.

Fagområder:

• Naturvitenskap, teknologi, ingeniørfag, matematikk (STEM) og medisin/helsevitenskap
  • Kunst, humaniora og samfunnsvitenskap (økonomi, sosiologi, antropologi, etc.)
  • Migrasjon og menneskerettigheter
  • Tverrfaglige temaer

For å søke om deltakelse må du først sende inn et sammendrag (abstract) innenfor ett av disse fagområdene. Frist for innsending av sammendrag er 23. februar 2024 kl 23:59.

Kostnader

Deltakelse på konferansen er gratis, men reise og opphold må dekkes av den enkelte. Nord universitet har seks tilgjengelige reisestipend; tre for studenter og tre for ansatte. Hvem som vil få støtte velges blant de aksepterte abstracts fra Nord universitet.