Satsingsområde: Helse, velferd og oppvekst
Helse, velferd og oppvekst er kjerneområde for Nord universitet sine sentrale profesjonsutdanningar. Gjennom studiar og forsking bidreg Nord universitet til å sikre gode levekår og livskvalitet på alle livsområda.
Nord universitet har ei viktig nasjonal rolle innan profesjonsstudium, spesielt knytt til utdanning og vidareutdanning av lærarar, sjukepleiarar og sosialarbeidarar.
Utdanningane er prega av forskingsbasert undervisning, noko som er grunnlaget for bl.a. å forsyne helse-, utdannings- og velferdssektoren med kompetente fagpersonar.
Forskninga skal fremme god helse, innovasjon og tenesteutvikling, i nært samarbeid med tenesteutøvarar og tenestemottakarar.
Både forskninga og utdanninga ved Nord universitet sikrar regionale behov, i tillegg til det nasjonale ansvaret for å oppretthalde ein sterk profesjonell kvalitet på våre profesjonsutdanningar.

Forskningsprosjekt knytt til helse, velferd og oppvekst
Mål for prosjektet: Målet med dette prosjektet er å forstå korleis skolefravær blir oppfatta og handtert i norsk grunnskule.
Prosjektleiar: Ingrid Fylling
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2021-2026
Mål for prosjektet: Prosjektet vil undersøke korleis samisk og inuitt heimearbeid som kvardagspraksis er ein form for kulturell motstandskraft etter effektane av assimilering, kolonisering og etterkrigstidas velferdspolitikk i dei skandinaviske landa.
Prosjektleiar: Astri Dankertsen
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2021-2025
Mål for prosjektet: Prosjektet studerer samskaping, som viser til ein bestemt type interaksjon mellom offentlege, private og sivile aktørar.
Prosjektleiar: Asbjørn Røiseland
Finansiering: Norges forskningsråd
Mål for prosjektet: Prosjektet undersøker kva krav som blir stilte til styring av turbulens og søker å utvikle ei forståing for kva ulike faktorar som påverkar robustheit i styresett, offentlege institusjonar og ulike måtar å samarbeide på.
Prosjektleiar: Janne Irén Paulsen Breimo
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2021-2024
Mål for prosjektet: Prosjektet skal tileigne seg relevant kunnskap og utvikle målretta tiltak for å møte nokre spesielle kompetanse- og likestillingsutfordringar som universitetet står overfor i dag.
Prosjektleiar: Gry Cathrin Brandser
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2018-2021
Mål for prosjektet: Prosjektet studerer nylege forsøk på å fremme tillitsbasert styring i danske og norske kommunar.
Prosjektleiar: Christian Lo
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2020-2023
Mål for prosjektet: Prosjektet skal utvikle ny kunnskap om korleis kjønn (og alder, klasse og etnisitet) påverkar bruk og forvaltning av utmarka
Prosjektleiar: Aase Kristine Lundberg (Nordlandsforskning)
Finansiering: Forskningsrådet - Miljøforsk
Tidsperiode: 2019-2023
Mål for prosjektet: Prosjektet skal studere innsikt i opptak og levering av ytingar og tenester blant foreldre til barn med nedsett funksjonsevne.
Prosjektleiar: Cecilie Høj Anvik
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2020-2023
Mål for prosjektet: Prosjektet har som mål å styrke Computational Thinking (CT) i skular (klasse 2-8) ved å tilby innovative læremiddel og ein attraktiv spelapp som motiverer elevane til å trene.
Prosjektleiar: Helga Dis Isfold Sigurdardottir
Finansiering: EU Erasmus+
Tidsperiode: 2021-2022
Mål for prosjektet: Dette prosjektet undersøker kva som skjer når Sannhets- og forsoningskommisjonen blir flytta inn i ein skandinavisk kontekst.
Prosjektrepresentant: Astri Dankertsen
Finansiering: Danmarks Frie Forskningsfond
Tidsperiode: 2021-2023
Mål for prosjektet: Prosjektet skal fremme integrering og arbeide for sosialt og etnisk mangfald.
Prosjektleiar: Yan Zhao
Finansiering: Bufdir
Tidsperiode: 2007 til dags dato
Mål for prosjektet: Hovudmålet til prosjektet er å identifisere sosiokulturelle og materielle faktorar som påverker helse, sjukdom og overleving i Finnmark.
Prosjektrepresentant: Trude Karine Olaug Gjernes
Finansiering: Regionalt forskningsfond Nordland
Tidsperiode: 2018-2021
Mål for prosjektet: Prosjektet tar for seg forsking på ferdigheit, omsorg og velvære hos eldre menneske i ei digitalt styrt verd.
Finansiering: Horisont 2020
Tidsperiode: 2019-2023
Mål for prosjektet: Dette partnerskapet tar sikte på å adressere, frå eit heilskapleg og internasjonalt perspektiv, dei mest presserande problema som utdanningssektoren står overfor for å betre førebu neste generasjon lærarar. Ved å kople pedagogisk forsking, klasseromserfaring, studentmobilitet og institusjonell leiing, vil CANOPY utvikle global kompetanse innan pedagogikk, forsking og opplæring gjennom internasjonalt samarbeid.
Finansiering: Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Tidsperiode: 2020-2024
Mål for prosjektet: Prosjektet skal utvikle og teste eit praksisnært etterutdanningskurs for lærarar i den vidaregåande skulen i Nordland.
Prosjektleiar: Karin Marie Antonsen (Nordlandsforskning)
Finansiering: Norges forskningsråd
Tidsperiode: 2021-2023
Mål for prosjektet: Prosjektet skal inspirere og utvikle kompetanse til eksisterande og etablere nye læringsnettverk, med det overordna målet å utvikle ei ressursplattform for kultur- og kreativitetssektorens (CCS) tilretteleggarar som vil gi dei verktøy for ei fortsatt kreativ utvikling av dei kulturelle og kreative sektorane.
Prosjektleiar: European Training Center Copenhagen (DK)
Finansiering: Erasmus+
Tidsperiode: 2021
Mål for prosjektet: Prosjektet utviklar eit nytt kurs for interkulturell kompetanse for å førebu lærarutdanningsstudentar betre på deira moderne norske arbeidsplass - eit fleirspråkleg klasserom med ei samtidig meir mangfaldig elevpopulasjon.
Prosjektleiar: Natallia Bahdanovich Hanssen
Finansiering: Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
Tidsperiode: 2022-2024
Mål for prosjektet: Prosjektet jobbar for å sørge for at Norge er i fronten av utviklinga av innovativ IT-utdanning.
Prosjektleiar: Robin Isfold Munkvold
Finansiering: Nasjonalt organ for kvalitet i utdanninga
Tidsperiode: 2017-2021